Mondom mi van...

Áthelyezett munkanapok kezelése

Update: 2024-07-01 23:14:25

Sok kattintgatástól megkímél ez a funkció a nyilvántartásban. Eddig csak az ünnepnapokat állította be a rendszerünk automatikusan beosztások létrehozásakor, mostantól az áthelyezett munkanapokat is hasonlóan kezeli. A funkció általános és kötetlen munkarend esetében működik, valamint azoknál az egyedi munkarendeknél ahol bejelölésre került a műszakbeállításoknál.
A továbbiakban semmi teendőd nincs, minden beosztás generálásakor fogja tudni a rendszered, hogy van-e a hónapban ünnepnap vagy áthelyezett munkanap és aszerint készül el az alap beosztás. Így nem kell utólag beállítani az áthelyezett szombati munkanapokat sem.

Használd az online munkaidő-nyilvántartást, mert egyszerű és egyre több funkciót kapcsolunk be amivel gyorsabb és pontosabb munkaidő-nyilvántartásod lesz mint papíron vagy excelben.


Mások ezeket olvasták még:


Munkaidőkeret tartama a vészhelyzet után

2020. április 25-én lépett hatályba a 104/2020. (IV. 10.) Korm. rendelet, a vészhelyzet egyik káreny [...]

Kategória: Hírek, aktualitások


Bővebben az INGYENES Konzultációról

Ha most szeretnél Online Munkaidő nyilvántartásra váltani, ha eddig papír alapú jelenléti íveket has [...]

Kategória: Nyilvántartást érintő


Így kezeld az EFO-s dolgozóidat

Alkalmi munkavállaló foglalkoztatása esetén ezt a három dolgot mindenképpen figyelemmel kell követne [...]

Kategória: Nyilvántartást érintő


A Flotta Blogon a céges mobiltelefonokkal kapcsolatos cikkeket olvashatsz. Vannak olyan témák amelyek egészen egyértelműek és vannak olyanok amelyekről még a szakértők is eltérően vélekednek. Bár minden témának igyekszünk legjobb tudásunk szerint utánajárni előfordulhat, hogy találkozol az itt leírtaktól eltérő állásponttal. Mielőtt alkalmazol egy jogszabályt alaposan utána kell járnod az rád, a Te cégedre milyen formában vonatkozik. A blogban leírtak nem irányadóak, csupán a szerzők álláspontját tükrözik.